Kaup saadetakse teele 24 tunni jooksul!

Müügitingimused

Veebipoe müügitingimused

Veebipoe ecoshop.ee omanik on PlantBased OÜ (registrikood 17045194), asukohaga Uus 60, Tartu.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

  • Eesti pangamaksed: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele
  • Visa/Mastercard kaardimaksed
  • Tasumine sularahas Tartu linna piires valitud aadressile kohaletoimetamisel

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance UAB-le.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti

Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud: Kõik Itella pakiautomaadid üle Eesti. Tartu linna piires on võimalik kaupa tellida ka valitud aadressile; sel juhul toimetame kauba ostjani omade vahenditega kahepoolse kokkuleppe alusel.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti kolme tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.

Erandlikel juhtudel on veebipoel õigus kaup kliendini tarnida ka hiljem kui eelpoolmainitud ajavahemikus. Põhjusteks võivad olla kullerfirmade ootamatud ülekoormused, töötajate haigestumised või isiklikel põhjustel eemalviibimised.

Erandlikel juhtudel on veebipoel õigus keelduda kauba tarnimisest. Põhjuseks võib olla tavapärasest suurem tarnekulu, näiteks tarne saartele. Sellistel juhtudel küsime tarne eest lisatasu või tühistame tellimuse ja saadame raha tagasi.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Avatud või rikutud tootepakendiga toodetele tagastusõigus ei kehti. Tagastatavad tooted peavad olema säilitanud oma algse oleku ja ei tohi olla ühelgi viisil rikutud. Hoiustamistingimustest või muudest käitlemisega seonduvatest põhjustest tulenevad kahjustused toote sisule või toote pakendile tühistavad tagastamisõiguse. Lühikese säilivusajaga värskete toiduainete ja peale kohaletoimetamist säilivuskuupäeva ületanud toodete tagastamine pole lubatud.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus kasutades selleks kontaktivormi või saates kirja e-posti aadressile info@ecoshop.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Avaldusele palun märkida millistest toodetest soovite loobuda, tellimuse number ja kontaktandmed; seejärel saate teha tagastuse enda valitud pakiautomaadi kaudu. Tagastused tuleb saata Tartu Rebase Rimi pakiautomaati.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).

Ostja peab kauba tagastama viivitamatult avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna või kui eksituse teel on saadetud vale toode.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb asja esmasel ülevaatusel mitte rohkem kui kahe nädala jooksul peale kauba üleandmist ostjale.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe nädala jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@ecoshop.ee või helistada telefonil: +372 5555 1911.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 14 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kaupa kohale toimetada.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldavas e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@ecoshop.ee või helistada telefonil: +372 5555 1911.

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Viimati uuendatud: 03.06.2024